31 Ekim 2013 Perşembe

TAHAMMÜL SINIRI

Bazen ülke olarak geldiğimiz noktaya inanamıyorum.günlerdir basında yer alan bir haber yüzünden tahammül sınırlarım zorlanıyor.belki birçoğunuz okuyup üzerinde durmaya bile gerek görmeden geçtiniz.belkide işin en kötü tarafı bu:(bu olayları ne kadar kanıksadığımızın ve içselleştirdiğmizin kanıtı olsa gerek...
haberin başlığı şu:ACUN 4.KEZ BABA OLDU...Allah kimseyi evladıyla sınamasın.işin bu boyutunu ayrı bir yere koyarak sormak istiyorum :KİMDEN????
2.eşi ve 2 çocuğunun anesi Zeynep ılıcalıdan mı :hayır...o zaman biz neyin haberini okuyoruz.gayrı meşru bir ilişki..
bu kadın kim,bu adam ne yapıyor,eşinin psikolojisi ne alemde hiç düşündünüzmü?buna tam olarak günümüz haremi denir...baska bir ifade bulamadım cahilliğime verin..kimseyi bu konuda savunmak aklımın ucundan geçmez ama anadoluda yaşanan bu tür olaylarda imam nikahlı eş.....gerici koca......mağdur kadın......kaka adam....
peki şimdi değişen ne..ortada olmayan imam nikahı ibaresimi,söz konusu şahsın cook varlıklı olmasımı,medyayı elinde tutmasımı yoksa hepsimi...
içime sindiremiyorum,kabullenemiyorum...kendinizi sadece 10 sn.o kadının yerine koyun.eşinizin bebek haberleri gazete sayfalarında,televizyonlarda,internette...psikolojilerini korumak zornda olduğunuziki çocuk ve ayakta durmak zorunda olan yaralı bir kalp...yazık gercekten:(((
çevremde pek cok insan boşansaydı o zaman !!tepkisini versede ben pek katılamıyorum.kadınca bir duygu belki ama emek verdiğiniz,yıllarınızı harcadığınız,sevdiğiniz hatta 2 çocuk yaptığınız insanı :aa bak parayı buldu ben yeterince kullandım deyip paket edercesine başka bir kadına verirmiydiniz..?
belkide en güzel intikam alma yolu:bosanmamak...yada en güzeli:hiç muhattap olmamak!!!!
ne diyor Allah:
CANI YANAN SABRETSİN,CAN YAKANDA CANININ YANACAĞI GÜNÜ BEKLESİN.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder