25 Ekim 2013 Cuma

KIŞ HAZIRLIĞI

ayva çok olduğu yıl kış sert geçer derdi rahmetli babaannem...bizde tedbirimizi ona göre alırdık aylar öncesinden.bu yıl kış sert  geçermi bilmem ama ben anne yadigarı huyumla önlemler almaya başladım şimdiden...bu herzaman bizim ailenin ilk tercihi olan nar çiçeği çayı..şekersiz içildiğinde muhteşem bir tad damaklarınızı şenlendiriyor..yanında limon olan ise harika bir karışım..yeşil çay ve ıhlamur kardeşliği..daha önce denemedeiğim için pişmanlıklar içerisindeyim...


 bunlarda ış hazırlıklarımın baştacııı şal ve pançom..güzel annemin güzel ellerinden çıktı.grili olan hem anne yadigarı olması hemde yaşanılanlar nedeniyle cook kıymetli benim için..sevgili arkadaşlarım canlarım hayatıma iyi girdiler yollarımız iyiki kesişti dediğim nadide insanlar hasibem ve meryemiminde kullandığı hatta soğuk bir günde üçümüzü aynı anda ısıtmaya çalışan sevgili şalım:)))üçümüzde ayrı şehirlerde olsakta anılar bizi birbirimize bağlamaya devam ediyor:))




şimdilik bu kadar...yakında yine buluşmak dileğiyle,şimdi çayımı demledim keyif yapmaya gidiyorum:)sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder