25 Ekim 2013 Cuma

BAYRAM ALIŞVERİŞİ

selamlar:)))sıze en kısa zamanlar bayram alısverısı yazımla gerı donecegıme soz vermıstım.işte şimdi bu sözümü tutuyorum..bu sevgili oğluşuma aldığımız deri ceket..ilk görüşte vurulduk.motorcu ceketlerine benziyor ..ortak kararla aldığımız tek ürün diyebiliriz:)
 buda benim gördüğüm anda sepete atmakta tereddüt etmediğim sevgili hırkam...özellikle kapalı bayanlar için çok kullanışlı bir ürün olması dolayıısıyla şiddetle tavsiye edilir:)
 bu aslında bayramlık değil.ama bayramda internete gezinirken aldığım ve kullanmaya başladıktan sonra başka renklerinide aramaya koyulduğum eşofman takımım...başörtüüsünüdeiçerisinde hediye olarak yollamışlar..pikniğe markete yürüyüşe giderken ilk alternatifiniz olacak bence...
 işte benim sevgili eteğim.alırken epeyce tereddüt etmiştim ama kombinleyince aldığıma sevindim..
 uda eteğimin bel detayı.kemer rengi seçimi süper olmus bende..bel altında bulunan pilelerde ayrıca şıklık katmş...şimdilik bu kadar yakında yeni yazılarla buluşmak dileğiyle hoşçakalın:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder